Întrebări frecvente

LEDURI

1. De ce sunt ledurile mai bune decât becurile clasice de tip halogen?
Ledurile sunt mai eficiente, producând mai puțină căldură, consumând mai puțin current electric. În medie, ledurile luminează de până la 10 ori mai mult decât becurile clasice halogen corespondente. Ledurile rezistă până la 50.000 de ore de funcționar, incomparabil cu un bec halogen care, de regulă, rezistă 2000 de ore.

2. De ce nu luminează ledul după instalare?
Cel mai des se întâmplă în cazul becurilor LED de interior / exterior (cu excepția celor pentru faruri și proiectoare), acestea reprezentând diode ce emit lumină, permit trecerea curentului electric într-un singur sens, de aceea pot fi instalate într-o singură poziție. Dacă ledul nu luminează după instalare, schimbații poziția acestuia prin rotire 180 de grade. Atenție! Becurile led pentru faruri ( fază scurtă, lungă) și proiectoare de ceață, sunt bipolare și pot fi instalate în orice mod, fără a apărea probleme de funcționare.

3. În urma instalării becurilor GOTEK LED voi primi eroare de bec ars în bord?
În 99% din cazuri erorile pot fi anulate prin utilizarea de anulatori de eroare. Consultanții în vânzări vă vor oferi soluțiile tehnice necesare instalării unor becuri performante care includ sisteme canbus sau vă vor pune la dispoziție anulatorii de eroare corespunzători pentru a preveni apariția erorilor în bord.

4. De ce au rămas ledurile aprinse, chiar dacă am oprit alimentarea acestora?
Cu siguranță vă aflați în una din situațiile:

a. dacă autoturismul dumneavoastră este prevăzut cu becuri reglabile (dimabile), acestea vor scădea în intensitate gradual până la stingerea definitivă.
b. Majoritatea autoturismelor, chiar dacă au motorul oprit, continuă să trimită curent electric de intensitate scăzută pe circuitul electric al autoturismului.
Ledul, fiind eficient energetic luminează și la această intensitate, aspect neobservabil în cazul becurilor clasice. Nu vă temeți de acest aspect, consumul ledului este infim și nu va afecta bateria mașinii. Indiferent că utilizați becuri led sau halogen clasic, consumul va fi același.

5. Cum pot fi sigur ca produsele dorite vor fi compatibile cu autoturismul / motocicleta / camionul deținut?
Verificați compatibilitățile prezentate, iar dacă nu sunteți sigur de compatibilitate, completați formularul de contact. În 24 de ore veți primi un răspuns.


COMENZI

1. Se oferă garanție?
Desigur. Pentru produsele gotekled se oferă garanție minim 6 luni, iar pentru produsele din gama premium minim 1 an. Pe pagina specificațiilor fiecărui produs este menționat și termenul de garanție.

2. Cum procedez dacă am primit un produs incompatibil?
Completați formularul de contact sau apelați numărul de telefon 0760846100 pentru lămurirea aspectelor. Orice neregulă cauzată de noi va fi remediată în cel mai scurt timp. Costurile suplimentare sunt suportate de noi.

3. Cum procedez dacă am comandat un produs greșit?
Completați formularul de contact sau apelați numărul de telefon 0760846100 pentru lămurirea aspectelor. Costurile suplimentare sunt suportate de către client În această situație.

4. Cât durează livrarea comenzii?
De regulă, 24-48 de ore de la data expedierii.

5. Cum pot să returnez un produs?
Completați formularul de retur sau apelați numărul de telefon 0760846100. Costurile de transport tur-retur sunt suportate de către client.

6. Ce metode de plată acceptați?
Card de Debit / Credit, Ramburs (Cash la curier), Transfer Bancar.

7. Datele cardului meu de credit sunt în siguranță la lansarea unei comenzi?
Desigur, procesatorul de plăți vă asigură de securitatea tranzacțiilor efectuate.

8. Cum anulez o comandă?
Dacă comanda nu a fost expediată, o puteți anula completând formularul de contact sau apelând numărul de telefon 0760846100.

9. Cum primesc contravaloarea produselor returnate?
Rambursare contravalorii produselor se face în cont bancar.
ATENȚIE! Nu se acceptă plata returului ramburs, deoarece este necesară o verificare a stării produselor returnate, înaintea returnării contravalorii.

10. În cât timp primesc contravaloarea produselor?
În termen de maxim 10 zile lucrătoare.

11. Cine suportă costul transportului produselor returnate?
Costul transportului este suportat de către client, dacă returul nu este condiționat de o eroare a Vânzătorului. Acesta nu este condiționat să expedieze cu o anumită firmă de curierat, recomandăm însă expedierea prin FAN courier pentru a reduce timpul de soluționare al returului.


COMPANIE

1. Care este programul pentru serviciul de suport clienți?
Puteți obține suport telefonic în intervalul 9:00-18:00 de Luni până Vineri. Puteți utiliza formularul de contact în afara acestor perioade, iar un operator vă va răspunde în cel mai scurt timp.

2. Se oferă reduceri sau cupoane de discount?
Pe lângă promoțiile periodice (link către pagina oferte), la fiecare comandă onorată, obțineți puncte de loialitate (link către pagina puncte gotek) care pot fi utilizate la o viitoare comandă sub formă de discount.

NOTĂ: GOTEKLED nu este responsabil de orice daună adusă autovehiculului sau accidentare produsă ca urmare a instalării produselor. Instalarea se efectuează pe propriul risc.